vineri, 14 februarie 2014

Roots Revival Romania



                
                            Haideti la
              ROOTS REVIVAL ROMANIA
                             -Brasov

  


        Poate ca muzica traditionala nu a reusit sa ne cucereasca niciodata pe deplin sufletul , intrucat un nou mod de a sensibiliza inimile noastre a fost creat prin colaborarea a mai multor cantareti din tari diferite cu scopul de a combina jazzul cu muzica romaneasca , transformadu-le astfel in ceva remarcabil din toate punctele de vedere .

       ROOTS REVIVAL ROMANIA este un turneu ce se desfasoara in 4 orase in care muzicienii incearca sa metamorfozeze folclorul in ceva spectaculos , spontaneitatea fiind factorul cheie al acesteia .
  
      Din punctul meu de vedere , nu exista lucru mai inedit si inovator decat combinarea a doua genuri de muzica si consider ca aceasta modalitate de creare a unui spectacol depinde in primul rand de munca artistilor . Nu ne putem astepta decat la o capodopera datorita celor care vor lucra din greu pentru a reusi sa ne cucereasca .

      Artistii care vor participa la acest spectacol :



    Mehdi Aminian 
       din Iran  
         -ney-



     



    


   Monica Madas   
      din Romania
           -voce-









   
 Mehmet Polat 
     din Turcia
        -oud-





    
     Emmanuel           Hovhannisyan
    din Armenia 
       -duduk-






   

   
    Meg Hamilton        
din Marea Britanie 
      -vioară-








  

    
   Ruven Ruppik   
    din Germania 
      -percuţie-








     
    

     Akash Bhatt      
       din India 
      -percuție-








     

      Turneul Roots Revival 
Romania 2014 se va desfăşura între 25 februarie și 1 martie în Braşov, Cluj-Napoca, Timişoara şi 
Bucureşti, asa ca va propun sa ii sustinem pentru initiativa impresionanta de care dau dovada si sa ne bucuram de un adevarat spectacol de muzica alaturi de ei .

2 comentarii:

  1. Am intrat să văd ce alţi bloggeri au mai scris despre concert. Mă bucur că am descoperit blogul tău. Din prima mi-am dat seama că, fiind orientat mai mult spre imagine (al tău) şi mai mult spre cuvînt (al meu), postările vor fi cum nu se poate mai diferite.
    Îmi place foarte mult header-ul şi imaginea de fundal.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti multumesc ^^
      Asa e , eu incerc sa fac blogul mai interactiv , mai usor de citit prin adaugarea imaginilor . :)

      Ștergere